Ce conține un kit Smile Boost Kit?

Echipa DHC

Cutie Second Vectra
Echipa DHC

Smile Boost Kit este un pachet cu produse de igiena orală atent selecționate de către medicul igienist! Acest pachet este gândit sa ajungă pentru o perioada de 3 luni pentru un pacient cu consum obișnuit de produse de igiena orală.

Ce este kit-ul de igiena orală Smile Boost Kit!

Smile Boost Kit este primul pachet de produse de igiena orală atent selecționate de medicul tău!

De cele mai multe ori medicul stomatolog iti recomanda sa folosești fie pasta de dinți care sa conțină fluor, sau ata dentară, ori periuța de dinti cu peri drepți și moi, apa de gura specifica nevoilor tale si așa mai departe insa niciodată nu a făcut cumpărăturile pentru tine. Acum a venit momentul sa iti prezentam kit-ul de produse pe care îl vei primi în abonamentul anual Smile Boost Kit, un abonament de igienizare dentară care include 4 vizite anuale la igienistul dentar și 4 kit-uri de produse pe care sa le consumi la tine acasă între procedurile de igienizare.

Produsele pe care le-am selecționat sunt produse profesionale, de origine Elvețiană, care iti vor asigura o igiena orală perfecta utilizandu-le doar 10 minute pe zi, în doua reprize, dimineață și seara. Mai multe informații despre abonamentul nostru puteți citi aici: Abonament Smile Boost Kit

Ce conține kit-ul de igiena orală Smile Boost Kit!

1 x Periuță de dinți Curaprox 5460

1 x Periuță de dinți Curaprox 3960

1 x Set periuțe interdentare + maner Prime Plus

1 x Apă de gură Curaprox Perio Plus+ Balance 200 ml

1 x Apă de gură Curasept Daycare Cool Mint 500 ml

1 x Apă de gură Curasept Daycare Whitening 250 ml

2 x Pastă de dinți Curaprox Enzycal 950pp cu enzime și fluor

1 x Pasta de dinți Curaprox Enzycal 1450pp cu enzime și fluor

1 x Periuță pentru curațarea limbii Tung

1 x Ață dentară Dental Floss Curaprox

Periuta de dinti Curaprox CS  5460

Periuța de dinți CURAPROX 5460

eriuța de dinți Curaprox CS 5460 este extrem de eficientă în eliminarea plăcii dentare într-un mod foarte delicat. Cei 5460 de peri ai săi nu sunt din nylon, ca la periuțele convenționale, ci din filamente Curen® (material patentat) foarte fine, cu diametrul de doar 0,10 - 0,15 mm. Capătul compact face posibil periajul chiar și în zonele dificile. Mânerul octogonal permite un periaj corect, la un unghi de 45 de grade. Este prevăzută și cu un capac de protecție pentru călătorii.

Periuta de dinti Curaprox CS 3960 | Dental Hygiene Center

Periuta de dinti CURAPROX - 3960 Super Soft

Periuța de dinți Curaprox CS 3960 este o alegere excelentă pentru îndepărtarea eficientă și delicată a plăcii dentare. Diferită de periuțele convenționale, periuța CS 3960 are 3960 de peri din filamente Curen® (un material patentat), cu un diametru extrem de fin de doar 0,10 - 0,15 mm. Designul compact al capului periuței permite periajul și în zonele greu accesibile, iar mânerul octogonal asigură un periaj corect, cu un unghi de 45 de grade. Pentru călătorii, periuța CS 3960 este prevăzută cu un capac de protecție.

Periute interdentare asortate + maner Prime Plus | Dental Hygiene Center

Set periuțe interdentare + maner Prime Plus

Periuțele interdentare Curaprox CPS Prime sunt disponibile în cinci dimensiuni diferite, concepute pentru a se potrivi în 95% din spațiile interdentare. Aceste periuțe sunt fabricate cu filamente Curen® și fire chirurgicale ultra subțiri, extrem de rezistente, care garantează o calitate excepțională a produsului.

Apa de gura Perio Plus Balance | Dental Hygiene Center

Apă de gură Curaprox Perio Plus+ Balance

Apa de gură Perio Plus+ Balance este o soluție care conține clorhexidină și Citrox, un amestec de bioflavonoide naturale extrase din portocale amare. În plus, această apă de gură nu conține alcool, însă are în compoziție PVP-VA, un polimer care formează un strat protector asupra dinților, gingiilor și mucoaselor. Prin combinația sa cu Xyilitolul, acest produs oferă o protecție puternică împotriva cariilor și asigură longevitatea efectelor sale timp de până la 12 ore.

Apa de gura Curasept Daycare Cool Mint  | Dental Hygiene Center

Apă de gură Curasept Daycare Cool Mint

Apa de gură Daycare Cool Mint conține ingrediente aromatice active precum uleiurle esențiale Timol, Mentol, și Eucalipt, cu proprietăți antibacteriene, antiinflamatoare, de purificare și reîmprospătare, extrem de eficiente în controlul plăcii bacteriene și al halitozei. Nu conține alcool și nici SLS.

In mod obisnuit, majoritatea apelor de gura contin alcool si SLS (Sodiu Lauril Sulfat) pentru a stabili substantele active. Cu toate acestea, SLS-ul este un agent spumant agresiv si alcoolul poate provoca iritatii la nivelul mucoasei bucale si alterarea perceptiei gustative. Studiile de specialitate arata ca aceste ingrediente pot favoriza aparitia aftelor bucale si iritatiilor in cavitatea bucala.

Pentru a utiliza Curasept Daycare, se recomanda clatirea si gargara cu 10 ml de apa de gura nediluata timp de 1 minut, de doua ori pe zi, dupa periajul obisnuit.

Apa de gura Curasept Daycare Whitening | Dental Hygiene Center

Apa de gură Daycare Whitening

Apa de gură Daycare Whitening conține ingrediente aromatice active, cu proprietăți antibacteriene, antiinflamatoare, de purificare și reîmprospătare, extrem de eficiente în controlul plăcii bacteriene și al halitozei. Ajută la menținerea albului natural al dinților fără a deteriora smalțul, datorită prezenței combinate a peroxidului de carbamidă și a acidului fitic. Nu conține alcool și nici SLS.

Pasta de dinti Curaprox Enzycal 950 | Dental Hygiene Center

Pasta de dinți Curaprox Enzycal 950pp cu enzime și fluor

Curaprox Enzycal 950 este o pastă de dinți cu enzime și Fluor în proporție moderată (950 ppm). Cu o floră sănătoasă a mucoasei bucale, vei fi mai protejat împotriva cariilor și a bolilor parodontale. Enzycal 950 ppm este o pastă de dinți pentru îngrijirea orală naturală, enzimatică, de lungă durată.

Pasta de dinti Curaprox Enzycal1450 | Dental Hygiene Center

Pasta de dinți Curaprox Enzycal 950pp cu enzime și fluor

Curaprox Enzycal 1450 este o pastă de dinți cu enzime și Fluor în proporție ridicată (1450 ppm). Cu o floră sănătoasă a mucoasei bucale, vei fi mai protejat împotriva cariilor și a bolilor parodontale. Enzycal 1450 ppm este o pastă de dinți pentru îngrijirea orală naturală, enzimatică, de lungă durată.

Periuta pentru curatarea limbii TUNG | Dental Hygiene Center

Periuță pentru curățarea limbii Tung

Una dintre cauzele respirației urât mirositoare este reprezentată de bacteriile care se acumulează pe limbă. Perii scurți și fermi ai periuței Tung sunt concepuți special pentru a pătrunde în crăpăturile greu accesibile de pe suprafața limbii, în scopul de a curăța bacteriile care provoacă respirația urât mirositoare. Capătul lat reduce riscul apariției reflexului de vomă. Mânerul ergonomic este foarte confortabil și ușor de utilizat.

Ata dentara Curaprox DF 834 | Dental Hygiene Center

Ață dentară Dental Floss Curaprox

Ața dentară cerată Curaprox este ideala pentru curatarea spatiilor interdentare stramte si este usor de manevrat. Printre beneficiile acestei atei dentare se numără curățarea eficienta a zonelor inguste dintre dintii frontali, usurinta in manevrare datorita invelisului de ceara, portabilitatea datorita dimensiunilor reduse si aroma placuta de menta. O rola contine 50 de metri de ata dentara.